ملودی وان

آهنگ های درجه یک

ملودی وان

آهنگ های درجه یک

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

متن آهنگ

متن اهنگ

متن آهنگ غریب آشنا

دانلود آهنگ ترکی یالاندی مرحمتی

اهنگ ترکی یالاندی مرحمتی

آهنگ ترکی یالاندی مرحمتی

دانلود اهنگ ترکی بخدا درد شدی برام

اهنگ ترکی بخدا درد شدی برام

آهنگ ترکی بخدا درد شدی برام

دانلود اهنگ کی بهتر از تو که بهترینی

دانلود آهنگ کی بهتر از تو که بهترینی

اهنگ کی بهتر از تو که بهترینی

آهنگ کی بهتر از تو که بهترینی

دانلود اهنگ ترکی والا درد اولدون بانا قوربان اولوروم بن سانا

دانلود آهنگ ترکی والا درد اولدون بانا قوربان اولوروم بن سانا

اهنگ ترکی والا درد اولدون بانا قوربان اولوروم بن سانا

آهنگ ترکی والا درد اولدون بانا قوربان اولوروم بن سانا

دانلود اهنگ سلام علیکم ترکی

دانلود آهنگ سلام علیکم ترکی

آهنگ سلام علیکم ترکی

متن اهنگ یه سرم به ما بزن

متن آهنگ یه سرم به ما بزن

متن اهنگ фонтанчик с дельфином

متن آهنگ фонтанчик с дельфином

آهنگ фонтанчик с дельфином

دانلود اهنگ ترکی حسین حیدری عزیز یاروم

دانلود آهنگ حسین حیدری عزیز یاروم

دانلود آهنگ ترکی حسین حیدری عزیز یاروم

آهنگ ترکی حسین حیدری عزیز یاروم

دانلود اهنگ ترکی پایتخت 5

بایگانی

متن آهنگ someone you loved

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۵۷ ق.ظ

متن آهنگ someone you loved

 

 

 

متن اهنگ someone you loved

 

 

I’m going under and this time, I fear there’s no one to save me

من دارم میمیرم (داغون میشم)، و میترسم کسی نباشه که نجاتم بده

This all or nothing really got a way of driving me crazy

این وضعیت یا همه یا هیچ (نداشتن گزینه دوم) واقعا یه راهی برای دیوونه کردن من داره

I need somebody to heal, somebody to know

من به یکی نیاز دارم خوبم کنه (التیام بدتم)، یکی که بشناسمش

Somebody to have, somebody to hold

یکی که داشته باشمش، یکی که بغلش کنم

It’s easy to say, but it’s never the same

گفتنش آسونه، ولی هیچوقت مثل دفعه قبل نیست

I guess I kinda liked the way you numbed all the pain

فکر کنم یجورایی طوری که همه دردامو بی حس کردی رو دوست دارم

Now the day bleeds into nightfall

حالا روز تبدیل میشه به شب

And you’re not here to get me through it all

و تو اصلا اینجا نیستی تا کمکم کنی بگذرونمشون

I let my guard down and then you pulled the rug

من بهت اعتماد کردم و تو بهم پشت کردی

I was getting kinda used to being someone you loved

یجورایی داشتم به اینکه کسی که تو عاشقشی ام عادت میکردم

I’m going under, and this time, I fear there’s no one to turn to

من دارم میمیرم، و ایندفعه، میترسم کسی نباشه که بهش رو کنم

This all or nothing way of loving got me sleeping without you

این عاشق بودنه بدون انتخاب دیگه، باعث شده بدون تو بخوابم

Now, I need somebody to know, somebody to heal

الان، به یکی نیاز دارم که بشناسمش، یکی که خوبم کنه

Somebody to have just to know how it feels

یکی که داشته باشمش فقط واسه اینکه بدونم چه احساسی داره

It’s easy to say, but it’s never the same

گفتنش آسونه ولی هیچوقت مثل دفعه قبل نیست

I guess I kinda like the way you help me escape

فکر کنم یجورایی هستی که باعث میشی فرار کنم رو دوست دارم

 

 

منبع «» http://hcot.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی