ملودی وان

آهنگ های درجه یک

ملودی وان

آهنگ های درجه یک

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

متن آهنگ

متن اهنگ

متن آهنگ غریب آشنا

دانلود آهنگ ترکی یالاندی مرحمتی

اهنگ ترکی یالاندی مرحمتی

آهنگ ترکی یالاندی مرحمتی

دانلود اهنگ ترکی بخدا درد شدی برام

اهنگ ترکی بخدا درد شدی برام

آهنگ ترکی بخدا درد شدی برام

دانلود اهنگ کی بهتر از تو که بهترینی

دانلود آهنگ کی بهتر از تو که بهترینی

اهنگ کی بهتر از تو که بهترینی

آهنگ کی بهتر از تو که بهترینی

دانلود اهنگ ترکی والا درد اولدون بانا قوربان اولوروم بن سانا

دانلود آهنگ ترکی والا درد اولدون بانا قوربان اولوروم بن سانا

اهنگ ترکی والا درد اولدون بانا قوربان اولوروم بن سانا

آهنگ ترکی والا درد اولدون بانا قوربان اولوروم بن سانا

دانلود اهنگ سلام علیکم ترکی

دانلود آهنگ سلام علیکم ترکی

آهنگ سلام علیکم ترکی

متن اهنگ یه سرم به ما بزن

متن آهنگ یه سرم به ما بزن

متن اهنگ фонтанчик с дельфином

متن آهنگ фонтанчик с дельфином

آهنگ фонтанчик с дельфином

دانلود اهنگ ترکی حسین حیدری عزیز یاروم

دانلود آهنگ حسین حیدری عزیز یاروم

دانلود آهنگ ترکی حسین حیدری عزیز یاروم

آهنگ ترکی حسین حیدری عزیز یاروم

دانلود اهنگ ترکی پایتخت 5

بایگانی

متن آهنگ یاور همیشه مومن

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۴۷ ب.ظ

متن آهنگ یاور همیشه مومن

دریافت

 

متن اهنگ یاور همیشه مومن

 

ای به داد من رسیده تو روزهای خود شکستن
ای چراغ مهربونی تو شب‌های وحشت من
ای تبلور حقیقت توی لحظه‌های تردید
تو شب رو از من گرفتی تو من رو دادی به خورشید
اگه باشی یا نباشی برای من تکیه‌گاهی
برای من که غریبم تو رفیقی جون‌پناهی

یاور همیشه مؤمن تو برو سفر سلامت
غم من نخور که دوریت برای من شده عادت
ناجی عاطفه من شعرم از تو جون گرفته
رگ خشک بودن من از تن تو خون گرفته

اگه مدیون تو باشم اگه از تو باشه جونم
قدر اون لحظه نداره که من رو دادی نشونم

اگه مدیون تو باشم اگه از تو باشه جونم
قدر اون لحظه نداره که من رو دادی نشونم

وقتی شب، شب سفر بود توی کوچه‌های وحشت
وقتی همسایه کسی بود واسه بردنم به ظلمت
وقتی هر ثانیه شب طپش هراس من بود
وقتی زخم خنجر دوست بهترین لباس من بود
تو با دست مهربونی به تنم مرهم کشیدی
برام از روشنی گفتی پرده شب رو دریدی

یاور همیشه مؤمن تو برو سفر سلامت
غم من نخور که دوری برای من شده عادت

ای طلوع اولین دوست ای رفیق آخر من
به سلامت سفرت خوش ای یگانه یاور من
مقصدت هرجا که باشه هر جای دنیا که باشی
اون ور مرز شقایق پشت لحظه‌ها که باشی
خاطرت باشه که قلبت سپر بلای من بود
تنها دست تو رفیق دست بی‌ریای من بود

یاور همیشه مؤمن تو برو سفر سلامت
غم من نخور که دوری برای من شده عادت

 

 

منبع » سایت ناکامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی